.

ISPANAK DİLİMLERİ

Merhaba canlar uzuunca bir aradan sonra blogda yeni tarifimle sizlerleyim..İnanın artık kendi kendime hergün tariflerimi buradanda paylaşmalıyım tenkitinde bulunsamda bir türlü fırsatını bulup yazamıyorum.Amaa bundan böyle düzenli olarak tüm tariflerimle artık sizlerleyim Allah nasip ederse...
Sizlerinde desteğini bekliyorum inşAllah instagram dışında bana sukrankaymak.blogspot.com dan ve sukrankaymak.com'danda ulaşabilirsiniz.
Gelelim iftar sofralarınızda misafirlerinizi hem görüntüsüyle hemde lezzetiyle tesiri altında bırakıcak Ispanak dilimlerininin tarifine;
Malzemeler 
4 yumurta
1 buçuk tatlı kaşığı tuz
1 çay bardağı sıvıyağ
400 gram ıspanak
4 su kahve fincanı elenmiş un
1 paket kabartma tozu
İç malzemeler
Bezelye,havuç,kornişon turşu,dereotu,mısır.
Sarmısaklı yoğurt
Öncelikle ıspanakları doğrayıp yıkadıktan sonra çok az suda haşlıyoruz.Haşlanan ıspanakları rondodan geçirip soğuması için bir kenara alıyoruz.Yumurtaları bir kaba alıp tuzunu ekleyip krema kıvamına gelene dek çırpıyoruz.Ardından püre haline getirilmiş ıspanak,sıvıyağ,kabartma tozu ve ununu ekleyip hafif hafif karıştırıyoruz.Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine kek karışımını döküyoruz...
170-180 derecede kürdanla kontrol ederek pişiriyoruz.(Yaklaşık 15-20 dakika )
İç malzemelerini ben hazır garnitürlerden kullandım sizler haşlayıp sarmısaklı yoğurtla karıştırabilirsiniz.
Pişen kekimizi arzu ettiğiniz büyüklükte kesip aralarına garnitürlü karışımını ilave edip servise hazır hale getiriyoruz.
Afiyet şifa olsun...

Posted by Unknown on 15:49 . Filed under , , , , . Blogumda yayınladıgım tariflerime rss kayıt olablırısınız.. RSS 2.0

Hiç yorum yok :

Leave comment

Yorumlarınızı Bekliyorum..

INSTAGRAMDA BULUŞALIM

2014 cafefincan.com . Tüm Hakları Saklıdır.. @gul_tasarimm KİŞİSELLEŞTİRME by cafefincan.com .