.

BALIKLI SEBZE ÇORBASI

Uzuun süredir sizlerle çorba tarifi paylaşmadığımı farkeden ben nefiss bir çorbayla sizlerleyim😊İster tavukla ister balıkla yapabileceğiniz bu çorba 15-20 dakikada hazır.Ben en pratik bir şekilde anlatıyorum öğrenci arkadaşlarımız var onlarada kolaylık olsun.
1 kutu superfreshin sade yemeklik balık etini alıyorum.Sizler evinizde herhangi bir balıkla yapabilirsiniz.
1  küçük kavanoz garnitür(ben evde hazırladım yazdan kalma bezelye havuç ve patates 3 lüsünden)
2 yemek kaşığı un
1 litre su (az gelirse ilave edebilirsiniz)
1 yemek kaşığı tereyağ
Tuz karabiber
Unu tereyağında hafif kavurun,Üzerine suyu ve garnitürleri ekleyin.Kaynadıktan sonra yemeklik balık etini ilave edin.5-10 dakika kaynadıktan sonra altını kapatıp sıcak olarak servis edin.

Posted by Unknown on 00:34 . Filed under , . Blogumda yayınladıgım tariflerime rss kayıt olablırısınız.. RSS 2.0

Hiç yorum yok :

Leave comment

Yorumlarınızı Bekliyorum..

INSTAGRAMDA BULUŞALIM

2014 cafefincan.com . Tüm Hakları Saklıdır.. @gul_tasarimm KİŞİSELLEŞTİRME by cafefincan.com .