.

MİLFÖYDEN RÜZGARGÜLÜ

İbnu Abbâs radıyallahu anhümâ anlatıyor: "Ben Resûlullah aleyhissâlatu vesselâm'ın terkisinde idim. Bana şu nasihatta bulundu:
"Yavrum! Allah'a karşı (emir ve yasaklarına uyarak edebini) koru, Allah da seni (dünya ve âhirette) korusun! Allah'ı(n üzerindeki hukukunu) koru ki O'nu karşında (dünya ve âhiretin fenalıklarına karşı hâmi) bulasın -veya önünde demişti: Bollukta Allah'ı tanı ki, darlıkta da O, seni tanısın. (Dünya ve âhiretle ilgili) bir şey isteyince Allah'tan iste. Yardım talep edeceksen Allah'tan yardım dile. Zira kullar, Allah'ın yazmadığı bir hususta sana faydalı olmak için biraraya gelseler, bu faydayı yapmaya muktedir olamazlar. Allah'ın yazmadığı bir zararı sana vermek için biraraya gelseler, buna da muktedir olamazlar. Kalemlerin mürekkebi kurudu ve sayfalar dürüldü. Sen, yakînî bir imanla, tam bir rıza ile Allah için çalışmaya muktedir olabilirsen çalış; şayet buna muktedir olamazsan, hoşuna gitmeyen şeyde, sabırda çok hayır var. Şunu da bil ki Nusret(i ilahi) sabırla birlikte gelir, kurtuluş da sıkıntıyla gelir, zorlukta da kolaylık vardır, bir zorluk iki kolaylığa asla galebe çalamayacaktır." ( KÜTÜB-İ SİTTE /5800)

Ebediyete giden mutluluk sabırdan geçiyor...
Sabretmek için de Sabredin...


Selamun aleyküm Arkadaşlar...Sizlere hem pratik Hemde çok şirin tarifim var milföyden rüzgargülü!!!


Malzemeler:
milföy hamuru 
peynir
Herşey hazır,Tarif resimden ibaret :) uçlarına pipet takıp sunumunuzu eğlenceli hale getirebillirsin:) Afiyet olsuunn 

Posted by Unknown on 01:55 . Filed under , , . Blogumda yayınladıgım tariflerime rss kayıt olablırısınız.. RSS 2.0

Hiç yorum yok :

Leave comment

Yorumlarınızı Bekliyorum..

INSTAGRAMDA BULUŞALIM

2014 cafefincan.com . Tüm Hakları Saklıdır.. @gul_tasarimm KİŞİSELLEŞTİRME by cafefincan.com .