.

EN PRATİĞİNDEN LİMONATA TARİFİ

 Allah'ım! Gayb ilminle ve yaratma kudretinle hayatın benim için hayırlı olduğunu bildiğin müddetçe beni yaşat. Ölümümün benim için daha hayırlı olduğunu bildiğinde de beni vefat ettir. Allah'ım! Gizli ve aşikar, senden hakkıyla korkmayı dilerim. Senden rıza ve öfke anında hak sözü (söylemeyi) dilerim. Zenginlik ve fakirlikte senden itidalli olmayı dilerim. Bitmeyen bir nimet ve sonu gelmeyen bir göz aydınlığı dilerim. Senden, kaza sonrası rıza göstermeyi ve ölümden sonra kolay bir hayatı dilerim. Yüzüne bakmanın lezzetini, zarar verici bir hastalık ve saptırıcı bir fitneye uğramaksızın sana kavuşmanın özlemini dilerim. Allah'ım! Bizi iman zineti ile süsle ve bizi hidayete ermiş, doğru yolun rehberleri kıl. 
Nesai (4/54-55)

                         **********************
Malzemeler :
  • 5-6 adet limon 
  • 1 adet portakal
  • 6 yemek kaşığı şeker(damak zevkinize göre)
  • 1.5 litre su

Limonlar ve portakal sıkılır sonra şeker ve su ilave edilip...İçerisine Portakal dilimi atılıp 2-3 saat buzdolabında dinlendirilir...Afiyet olsun :) 

Posted by Unknown on 00:18 . Filed under , . Blogumda yayınladıgım tariflerime rss kayıt olablırısınız.. RSS 2.0

Hiç yorum yok :

Leave comment

Yorumlarınızı Bekliyorum..

INSTAGRAMDA BULUŞALIM

2014 cafefincan.com . Tüm Hakları Saklıdır.. @gul_tasarimm KİŞİSELLEŞTİRME by cafefincan.com .