.

TAVADA BALIK BUĞULAMA



Ebu Said el-Hudri (ra), Resulullah (sav)'dan anlatıyor:
“ Ademoğlu sabaha erdi mi, bütün azaları, dile temenna edip:‘Bizim hakkımızda ALLAH'tan kork. Zira biz sana tabiyiz. Sen istikamette olursan biz de istikamette oluruz, sen sapıtırsan biz de sapıtırız!’ derler.”
(Tirmizi, Zühd 61)
Selamun aleyküm arkadaşlar...
Tavada balık buğulaması ; Balık sever bir aileden geliyorum,çocuklarımada ısrarla yediriyorum çok şükür balık seviyorlar ahhh o kılçıklar olmasa :))...
Tarifimize geçiyorum malzemeler:
800 gram hamsi 
1-2 tane büyük boy soğan
1 tane limon 
Yarım çay bardağı sıvıyağ veya tereyağ 
Yarım çaybardağı su 
Tuz,karabiber,pul biber 
Öncelikle balıkları temizleyip yada benim gibi temizletip bol suda yıkıyoruz öyle yıkıyoruzki içinde kandan eser kalmayacak:) balıkları şöyle kenara alıyoruz.Tavamızı sıvıyağ ile biraz yağlıyoruz soğanları halka halka doğrayıp tavaya alt taban yapıyoruz.Balıkları tuz karabiber pul biberle harmanlayıp tavaya diziyoruz.Limonlarıda halka halka doğrayıp üzerine koyuyoruz yarım çay bardağı suyuda ekleyip kapağını kapatıp pişirmeye başlıyoruz.balıklar ilk etapta sularını vericek daha sonra suyunu çekicek suyu bitene kadar pişiriyoruz.Yıllardır yaptığım bu tarif için Kızkardeşim Ceylana teşekkür ederim...Afiyet olsun 




Posted by Unknown on 13:06 . Filed under , , . Blogumda yayınladıgım tariflerime rss kayıt olablırısınız.. RSS 2.0

Hiç yorum yok :

Leave comment

Yorumlarınızı Bekliyorum..

INSTAGRAMDA BULUŞALIM

2014 cafefincan.com . Tüm Hakları Saklıdır.. @gul_tasarimm KİŞİSELLEŞTİRME by cafefincan.com .